Loading...

Support

Veelgestelde Algemene Vragen
Home / Support /

Vraag: Waarom krijg ik een e-mail terug?

Antwoord:

Als je een verzonden e-mail terugkrijgt staat er meestal ook de reden bij. Bijvoorbeeld 'Unkown mailbox', betekent dat het e-mailadres waarnaar je probeerde te sturen niet bestaat.



Het kan ook zijn dat mail te laat binnen komt of hapert. Deze melding 'Our system has detected an unusual rate of unsolicited mail originating from your IP address. To protect our users from spam, mail sent from your IP address has been temporarily rate limited' kan er dan bij staan. Wellicht staat er dan malware op je computer en is er een spammer bezig (geweest).



Het kan ook zijn dat een programma zoals Outlook blijft hangen op een e-mail. Check dan alle boxen van Outlook of je de lastige e-mail kunt stoppen of verwjjderen. Daarnaast kan je dan het beste naar de bron gaan, oftewel de webmail, om te zien of daar alles okee is. Als daar alles okee werkt, dan weet je dat het probleem bij je e-mailprogramma ligt. In geval van nood kan je altijd de webmail gebruiken, want dat is de basis van je e-maildienst.

Laatst gewijzigd: 2018-03-05


Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op.